23.4.12

Anna Karenina

Om ‘n Tolstoy te lees was nog altyd op my to-do-list, en uiteindelik kan ek dit afmerk.
Anna Karenina is ‘n intimiderende en uitdagende boek met 806 bladsye, tog is LeoTolstoy se skryfstyl meer gerig op die man op straat as wat ek verwag het.
Die hoofkarakter, Anna, het my glad nie beindruk nie – haar morele waardes laat veel te wense en sy gebruik haar skoonheid om te kry wat sy wil hê in die lewe.  Ek was baie meer verlei deur die karakters Constantine Dmitrich Levin en Catherine Alexandrovna, wat die temas van liefde en geloof ondersoek.

“For some time he could not say anything, not so much because he feared that words might spoil the loftiness of his feelings, as because every time he wished to speak he felt that, instead of words, tears of joy would come.  He took her hand and kissed it.”


No comments:

Post a Comment