28.3.12

Mystery Shopping

Ek en my beminde het vandag die geleentheid gekry om gratis middagete by ‘n baie grênd plek te gaan eet.  Die rede hiervoor was om na die tyd ‘n elle-lange lys in te vul vir navorsing oor die diens wat die restaurant lewer.
Vreeslik underdressed het ons ordentlik ons bestelling geplaas terwyl daar aan dubbeldik melkskommels gesmul word.  Toe ek my fettuccini alfredo kry word hy gelooi met swartpeper, Tabasco en parmesan (dié kom toe in ‘n raspermasjientjie wat geen mens kan werk nie). 
In die middel van die ete word daar geskarrel om servette te kry om sous wat wie-weet-hoe op ons wange beland het, af te vee.  Met dié val die raspermasjientjie met ‘n geklêtter in my beminde se bord en jy sien net parmesan en ysteronderdele vlieg! 
Tamatie is nie die woord nie…

No comments:

Post a Comment